XPLORE FITNESS Na Příkopě

NOVÉ OPEN CLASS LEKCE s Katkou Masopustovou v Xplore Fitness Na příkopě https://xplorefitness.cz

  7.30 - 8.15 11.30 - 12.15 12.30 - 13.15
Út   TABATA  Healthy Spine 
St  

CORE/ABS & Mobility  

TRX Shape UP
Čt MORNING PILATES    

Kde: Xplore Fitness Na příkopě, Na příkopě 47, Praha 1

TABATA

Funkční warm up účinně procvičí všechny klouby těla a rozproudí kardiovaskulární systém. Následuje hlavní část lekce složená ze šesti intervalů po 4 minutách v principu Tabata – 20 sekund zátěž na 10 sekund pauza. Intenzita lekce graduje anaerobním intervalem. Intervalový trénink nastartuje pozátěžový tzv, „after burn“ efekt. Kromě výrazného efektu redukce tělesného tuku nakopneme kondici a bodyweight technikami procvičíme všechny hlavní svalové skupiny. Důraz je kladem především na zpevnění CORE. Na závěr lekce strečink.

CORE/ABS & Mobility 

Moderní koncept lekce zaměřený na efektivní dynamické procvičení celého těla s důrazem na problematický střed. Rozcvičení celého těla dynamickým strečinkem, mobilizace oblasti ramen a zápěstí. Trénink CORE ve dvou a ABS v jedné sekvenci tvoří hlavní část lekce. Na závěr strečink s důrazem na zlepšení mobility páteře a kořenových kloubů.

HEALTHY SPINE

Preventivně rehabilitační cvičení zaměřené na posílení hlubokých svalů podél páteře a tím zlepšení její statiky. Mobilizační techniky a vizualizace vzpřímeného držení těla vedou ke zlepšení držení tohoto osového orgánu. Cílem je bezbolestná páteř, a to je stabilita i mobilita v rovnováze. Cvičení je vhodné jako prevence i rehabilitace při chronických bolestech v oblasti zad či šíje, blokádách v oblasti páteře či SI skloubení.

TRX SHAPE UP

Dynamická groupfitness lekce na závěsných systémech se složkou kardio i silového tréninku. Efektivní warm up zapojením všech stěžejních technik pro hlavní svalové skupiny následovaný bodyweight tréninkem v supersériích nebo v principu antagonistického tréninku. Na závěr strečink.

MORNING PILATES

Nová lekce Pilates s fyzioterapeutkou Katkou. Mobilitace chodidel, uvolnění páteře, aktivace core a oblasti lopatek. Posilování dolních končetin, břicha, hýždí, zad, zlepšení uvědomování aktivity CORE a fixátorů lopatek. Cvičení s využitím pilates ring a overball. Jemná hudba, ale intenzivní MORNING PILATES WORKOUT pro aktivní den. Těším se, přijďte před prací <3.

Rezervace na lekce: http://xplorefitness.cz/rozvrhy-a-rezervace/

Více informací o lekcích na: katkamasopustova@icloud.com.

Informace o cenách: http://xplorefitness.cz/cenik/